گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

ویژگی های بنر پرکلیک

قبلا ، نکات لازم برای ایجاد بنرخلاقانه را به صورت مختصر بررسی کرده ایم. بعد از این که یک بنر به صورت خلاقانه از نظر شکل و ساختار طراحیشد ، نیاز است که اقداماتی جهت افزایش بازدید آن ، به زبان دیگر جهت ایجاد یک بنر پرکلیک انجام دهیم.
این اقدامات مهم در طراحی بنر پرکلیک را در این مقاله به صورت کلی و در آیند به صورت مفصل تر توضیح خواهیم داد.

برای ایجاد بنر پرکلیک چه کنیم؟

به موارد زیر جهت طراحی بنر موثر در تبلیغات دقت کنید:

  

مکان مناسب برای بنر
برای شروع کار ، نیاز است که ابتدا سایز بنر را حین طراحی بنر مشخص کنیم .برای تعیین سایز ، باید به جایگاه بنر دقت کرد. سعی کنید جایگاه کوچکی از وب سایت را انتخاب کنید ، بنر ها را در سایز کوچکتری طراحی کرده و سپس اقدام به تبلیغات کنید.

تغییر طراحی و مکان بنر
با توجه به این که میزان بازدید ها متغیر هستند ، نیاز است که مرتبا جایگاه بنر را تغییر دهید. علاوه بر این ، برای بنر های پرکلیک ، طراحی و استفاده از رنگ ها و جلوه های متنوع ، تاثیرات مختلفی دارد. دقت داشته باشید که این کار را زمانی انجام دهید که از 2000 تا 3500 کلیک روی بنر خود  مطمئن شده باشید.

محتوای بنر ها
مطالب که در بنر ها به کار میروند ، در صورتی که بنر انیمیشنی باشد ، می تواند متفاوت باشد. البته دقت کنید که اولین متنی که روی بنر پرکلیک درطراحی بنر درج میشود ، مهم ترین و تاثیر گذاری ترین است. لذا آن چه که برای شما مهم تر است و قصد دارید مدتی با آن شناخته شوید را عرضه کنید.
مثلا در بنر گیف ، در حلقه ی اول ، از شعار تبلیغاتی خود استفاده می کنید. در مقالات بعدی ، در ارتباط به شعار های تبلیغاتی بیشتر توضیخ می دهیم.
موفق باشید.

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.