گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

بنر ثابت و ویژگی های آن

بنر های ثابت ، یکی از رایج ترین بنر های موجود هستند که مدت زیادی است به عنوان یکی از انواع بنر های موجود استفاده می شوند. در واقع با استفاده ازبنر های ثابت ، به ساده ترین روش موجود ، نام تجاری خود و یا محصولات خود را به سایرین معرفی می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این نوعبنر ، این مطلب را از دست ندهید.

بنر ثابت و ویژگی های آن

بنر ثابت و ویژگی های آن

  

بنر ثابت چیست؟

در تعریف بنر گفتیم که باید ابتدا نیاز تبلیغاتی خود را در نظر بگیریم و سپس به تبلیغات از طریق بنر بپردازیم. با این بنر در ادامه آشنا خواهید شد.

بنر ثابت و تعریف آن

ساختار بنر ثابت از یک خط متن و البته مدیا های ثابت تشکیل شده است. هرچند که بنر ثابت به دلایلی امروزه کمتر از آن استقابل میشود ، اما همچنان به عنوان عنصر موثر تبلیغاتی ، در طراحی بنر هنوز هم از آن ها یاد میشود.

ویژگی ها بنر ثابت

استفاده ازبنر های ثابت ، برای تبلیغات در سایز های بزرگ و جهت قرار گرفتن در بخش هایی که بیشترین بازدید را خواهد داشت ، بهترین گزینه است. استفاده از این بنر ها به صورت ثابت و مثلا در بخش هدر سایت ،موثرتر از بنر های فلش و یا بنر های گیف می باشد.

چرا بنر ثابت را انتخاب کنیم؟

برای شرکت ها و برند های اثبات شده ، بنر های ثابت گزینه بهتری هستند. ازبنر های ثابت ، به عنوان بنر های پاک و تمیز یاد میشود. چرا که فاقد اطلاعات و تصاویر خیره کننده و اضافی هستند و کمتر برای کاربران به عنوان تبلیغات ، خسته کننده میشوند.
با این که کمی در بارگذاری کند هستند و ممکن است بسته به محتوا ، کمی حجیم باشند ، بازدید زیادی دارند و از بنر های پرکلیک در طراحی بنرهستند.
پیروز باشید.


 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.