گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

تاثیر بنر بر تبلیغات

همان طور که توضیح دادیم ، بنر های تبلیغاتی ، شیوه ی نوین و به صرفه تری برای تبلیغات هستند. تاثیر بنر بر تبلیغات جنبه های زیادی دارد و به صورت دقیق باید این آثار ارزشیابی شود. در این مقاله ، فاکتورهای مهمی که تاثیر بنر بر تبلیغات را نشان می دهند ، معرفی می کنیم.

تاثیر بنر بر تبلیغات

تاثیر بنر بر تبلیغات

  

استفاده از بنر برای تبلیغات و تاثیرات آن

معرفی بنر تبلیغاتی ، نکات مهم در استفاده ازبنر های تبلیغاتی را ذکر کردیم. در ادامه مواردی را معرفی می کنیم که تاثیر مستقیم بنر بر تبلیغات را  نشان می دهد.

نرخ کلیک های صورت گرفته یا CRT 
بررسی آمار مربوطه ، ساده ترین و دقیق ترین راه ، برای سنجش تاثیر تبلیغات انجام شده از طریقبنر می باشد. می توانید شیوه های دیگری را که در کنار تبلیغات از طریق طراحی بنر را پیش گرفته اید ، مقایسه کنید و سپس بهترین شیوه را انتخاب کنید.

بررسی درآمد و میزان فروش
حتی اگر با طراحی بنر ، میزان کلیک های انجام شده بالا باشد ، اما در درآمد شما تغییری صورت نگرفته باشد ، می توان نتیجه گرفت که عملا تاثیر بنر بر تبلیغات منفی بوده است.

استفاده از ابزارهای برندینگ
با استفاده از ابزارهای برندینگ ، می توان تاثیر یا عدم تاثیر بنر در تبلیغات و سپس تاثیر تبلیغات در فروش را سنجید.
گاهی با استفاده از طراحی بنر برای برند خود ، تعدادی بالایی کلیک را به دست می آورید. اما زمان فروش و پرداخت ، مشتریان شما ، به سبب ضعف  در برندینگ ، از خرید منصرف میشوند.

سخن آخر
می توان با استفاده از انواع بنر ها ، فرآیند ایجاد برند یا نشان را نیز تسهیل کرد. سفارش طراحی بنر کم هزینه می باشد و می توان با طراحی بنر تبلیغاتی ، در سایت های پربازدید ، اعتبارکسب کرد. هر چند که تاثیر بنر بر تبلیغات قطعی نیست ، ما تا حدود زیادی تاثیر مثبت آن تایید شده است.


 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.