گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

بنر های تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی ، مدت هاست که در زمینه تبلیغات و بازاریابی به خوبی سنجیده و تایید شده اند. باورکردنی نیست اما تا سال 2009 ، میزات کلیک های بنر های تبلیغاتی موجود در سایت های محتلف ، از 20 درصد به 500 درصد افزایش پیدا کرد ، واین موضوع به معنای تاثیر قطعی و البته رو به رشد این شیوه تبلیغات ، یعنی استفاده از بنر های تبلیغاتی می باشد. با ویژگی های این بنر ها در ادامه آشنا خواهید شد.

ویژگی بنر های تبلیغاتی

قبلا انواع بنر ها را بر اساس نوع طراحی  و و یژگی ساختاری آن ها معرفی کرده ایم .همان طور که در کاربرد بنر خواندید ، بنر ها از حیث کاربرد نیز به دو بخش اساسی تقسیم میشوند که تبلیغات مهم ترین آن ها است.در ادامه با ویژگی ها این بنر ها آشنا میشوید.

تعریف بنر تبلیغاتی

یک بنر گرافیکی لینک داده شده به صاحب کالا یا برند می باشد. امروزه کمتر از بنر های ثابت در این زمینه استفاده میشود و بیشتر از تصاویر متحرک در طراحی بنر استفاده می کنند.

  

با این که برای انتخاب سایز بنر ها در طراحی بنر تا حدودی آزاد هستیم ، اما اگر بنر ما یک بنر تبلیغاتی باشد ، طبق شورای تبلیغات اینترنتی(IAB) ، سایز ایده آل ، 468 در 60 پیکسل برای یک بنر تبلیغاتی کامل یا فول بنر می باشد.

بنر های تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی

البته امروزه برای طراحی بنر تبلیغاتی ، سایز های کمتری نظیر 300 × 250 پیکسل نیز پیشنهاد میشود که یک مستطیل متوسط خواهد بود.

نکات کلیدی در بنر تبلیغاتی

  • طراحی خلاقانه
  • آنالیز میزان بازخورد ها و کلیک ها(CTR) به صورت مرتب: تعداد کلیک های بنر تبلیغاتی در این شیوه ی آمارگیری ، به صورت درصدی محاسبه میشود. به عنوان مثال 1 درصد به معنای 1 در صد از 1000 بازدید انجام گرفته از طریق بنر تبلیغاتی یا همان ده نفر است.
  • استفاده از کوکی ها جهت سنجش میزان بازدهی بنر های تبلیغاتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.