گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی حرفه ای کارت ویزیت ، امری مهم برای تک تک مشتریان محسوب می شود ، به طوری که همواره اغلب مشتریان برای سفارش کارت ویزیت خود بر حرفه ای بودن و طراحی کارت ویزیت حرفه ای تاکید بسیار دارند . طراحی کارت ویزیت و حرفه ای بودن ان به عوامل متعددی بستگی  دارد و می بایست مواردی بسیار در کنار هم رعایت شود تا به یک طرح ایده آل و حرفه ای رسیده شود .

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

بحث حرفه ای بودن یا نبودن یک طراحی ، موضوعی است که نمیتوان از یک دیدگاه به آن اشاره کرد . در سال های گذشته تا امروز وقتی با مشتریان مختلف با دیدگاه و سلایق مختلف برخورد کردیم رسیدن به جواب دقیق برای حرفه ای بودن طراحی برای ما همواره سخت سخت تر شد . چرا که هر شخص با توجه به سلیقه ی خود می تواند معیار سنجی کند و بر اساس تصویر ذهنی خود تصمیم گیری کرده و نمره ای بر هر طرح می دهند .

 

ادامه مطلب ...

طراحی بنر پنل اس ام اس


طراحی بنر پنل اس ام اس

طراحی بنر پنل اس ام اس ، وقتی به سایت مشتریان محترم در زمینه فعالیت ارائه پنل اس ام اس به کاربران قبل از طراحی بنر مراجعه میکنیم ، به واقع دنبال آشنایی بیشتر با برند سفارش دهنده هستیم ، این نکته یک عامل اساسی برای ما قبل از شروع طراحی بنر تبلیغاتی است . چرا که پیش از  انجام کار برای بهبود روند طرح مرور نکات و توضیحات سفارش دهنده + بررسی دقیق وب سایت برند که اصلی ترین آن ها مشاهده رنگ های استفاده شده در سایت ، تصاویری که توسط مدیران برند در وب سایت قرار گرفته و … که نشانگر خواسته های تبلیغ دهنده است بررسی می شود . که این موضوع کمک زیادی برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی موفق و البته رضایت بخش برای تبلیغ دهنده را همراه خواهد داشت .

 

ادامه مطلب ...

زمانسنج بنر خود را فعال نگه دارید !

زمان در بنر تبلیغاتی موردی است که امروز می خواهیم کمی درباره آن صحبت و به اهمیت آن بپردازیم که هنگامی شما کنترل زمان در طراحی بنر را از دست می دهید چه اتفاقی را برای تبلیغات اینترنتی شما به همراه خواهد داشت . روی صحبت ما با بنر هایی از جنس متحرک گیف می باشد چرا که تبلیغاتی Banner  که به صورت در صفحات وب قرار میگیرد این موضوع صدق نمیکند چون اصلا زمانی برای بنر وجود ندارد . اما بر عکس آن در بنر گیف با توجه به اینکه تصاویر و حرکت و متن ها در حال کردن و پرداختن به موضوعی خاص هستند . زمان یا تعداد فریم های طرح بسیار حائز  اهمیت می باشد .

کنترل زمان در بنر تبلیغاتی

کنترل زمان در بنر تبلیغاتی

 

ادامه مطلب ...

بنر شب یلدا

بنر شب یلدا و چالش هایی که این روزها برای فروشگاه های اینترنتی و سایت های خدماتی تحت وب ایجاد کرده است . شب یلدا ، بلندترین شب  سال ، بهانه ای مناسب برای مدیران بخش تبلیغات شرکت ها که با به بهانه ی شب یلدا تحولی در فروش محصولات و خدمات خود ارائه کنند .

بنر شب یلدا

بنر شب یلدا

 

ادامه مطلب ...

کاربرد ابزار های Adjustment فتوشاپ

کاربرد ابزار های Adjustment فتوشاپ

در زمینه سایه زنی ، نور دهی و تغییر رنگ ها بی شک Adjustment های فتوشاپ هستن که حرف اول را میزنند ، در این مطلب قصد داریم آموزش مختصری در ارتباط با کاربرد های این 3 آلت تنظیم صحبت کنیم . در ابتدا یک توضیح مختصری در ارتباط با این 33 ابزار می دهیم و بعد روی یک تصویر با اعمال آنها روی آن ، آموزش فتوشاپ این جلسه را تکمیل می کنیم .

ابزار Levels در فتوشاپ 

Levels : همانطور که از اسم آن پیداست سر و کارش با سطوح رنگ هاست ، این ابزار سریع ترین و آسان ترین راه برای تنظیم سطوح رنگ ها و نور هاست . اگر پنجره Levels را باز کنید یک هیستوگرام ) بافت نگار ( با سه زبانه را می بینید ، زبانه سفید مربوط به نور ها و زبانه سیاه مربوط به سایه هاست و یک زبانه در وسط وجود دارد که تعادل را نشان میدهد . با حرکت دادن این زبانه میتوان رنگ ها ، نور ها و سایه ها را تغییر داد .

کاربرد این ابزار به جز بنر تبلیغاتی ، در طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور و در برخی مواقع کارت ویزیت بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد .

ابزار Curves در فتوشاپ 

Curves : این ابزار نیز کاری شبیه به ابزار Levels انجام میدهد ولی از منحنی هایی تشکیل شده که نوربالا ها ( Highlights ) ، سایه روشن ها ( Midtones ) و سایه ها ( Shadows ) را تنظیم میکند .

ابزار Color Balance

Color Balance در فتوشاپ : این ابزار نیز سطوح رنگی را در سه لایه نوربالا ها ، سایه روشن ها و سایه ها تنظیم میکند که با استفاده از این ابزار برای مثال میتوان روشنایی یک رنگ خاص را تغییر داد یا سطح آن را تغییر داد .
حال میخواهیم این ابزار ها روی این تصویر به کار ببریم .

کاربرد ابزار های Adjustment فتوشاپ

کاربرد ابزار های Adjustment فتوشاپ


 

ادامه مطلب ...