گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

گرافیک ایران

تعریف بنر در تبلیغات امروز

در اغلب وب سایت ها ، بخش هایی معمولا در قالب مستطیل شکل در پایین یا بالای سایت ها دیده میشوند که بنر (banner ) خوانده میشوند. بنر ها اهداف مختلفی را دنبال می کنند که خواه نا خواه در وب سایت ها شاهد آن ها هستیم و یکی از راه های مدرن برای بهتر دیده شدن هستند. اما در دنیای وب تعریفبنر با بنر هایی که در سطح شهر دیده میشود متفاوت است. در این مقاله به صورت کامل با تعریف بنر و مشخصه های آن آشنا خواهید شد.

بنر چیست؟

بنر ها با اهداف مختلفی به کار برده میشوند و انواع مختلفی دارند. بیشترین کاربرد بنر ها در تبلیغات می باشد که به آن ها بنر های تبلیغاتی گفته میشود. در ادامه تعریف بنر را می خوانید.
بنر ، تصویری اغلب مستطیل شکل می باشد که با توجه به نیاز های مختلف ، در موقعیت های متعدد در وب سایت ها قرار میگیرند. بنر ها اندازه های مختلفی دارند که در طراحی بنر ، بیشتر با عرض 468 و ارتفاع 60 (468 x60 ) و بهینه میشوند.

  

محتوای بنر ها 
پایه ی اصلی بنر ها عکسی است که در طراحی بنر از آن ها استفاده می کنیم. همان طور که در تعریف بنر گفته شد ، هر بنر ابعاد مشخصی دارد که با توجه به آن ، عناصر دیگری نیز در آن به کار گرفته میشود. بعد از تصویر ثابتی که می تواند آرم یا نشانه ی یک کمپانی ، وب سایت ، اشخاص و…باشد ، متن و آیکن ها گرافیکی نیز در بنر ها به کار گرفته میشوند.

علت استفاده از بنر ها
در واقع هر بنر می تواند شناساگر برند به افراد مختلف باشد و لذا اغلب ترجیح داده میشود که بنر در سایت های پربیننده جهت تبلیغات درج شود.
حال که با تعریف بنر و جایگاه آن در طراحی بنر آشنا شدید ، می توانید از این ابزار با هزینه کمتر و بازده بیشتر، جهت رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

منبع : تعریف بنر در تبلیغات امروز

طراحی لوگو   طراحی بنر   طراحی بنر تبلیغاتی   طراحی    طراحی آرم    بنر تبلیغاتی   طراحی کاتالوگ   طراحی بروشور  بروشور تبلیغاتی   چاپ بروشور   طراحی هدر   هدر سایت    کاور آهنگ   طراحی کاور   کاور موزیک   بنر   بنر سایت    طرح بنر   ساخت بنر   طراحی کارت ویزیت   کارت ویزیت   چاپ کارت ویزیت   سفارش کارت ویزیت   مقاله کارت ویزیت    بروشور   کاتالوگ   طراحی کاتالوگ صنعتی    طراحی بنر گیف    طراحی بنر فلش  بنر گیف   تعرفه طراحی  بنر فلش  طراحی تراکت    تراکت تبلیغاتی   چاپ بنر  تراکت تبلیغاتی  بنر فلش فلش رضاگراف  مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر  تعرفه طراحی لوگو  تعرفه طراحی بروشور  تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت   فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی

 طراحی ست اداری طراحی تراکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.